Вхід Реєстрація

Вступ до 1 класу

27.03.2016

 

Прийом на навчання у 2019-2020 навчальному році

Вільних місць у перших класах станом на 01.06.2019 немає.

Список учнів, рекомендованих на першочергове зарахування до 1-х класів ліцею «Голосіївський» №241 міста Києва на 2019-2020 навчальний рік  оприлюднено в ліцеї  на інформаційному стенді у вестибюлі                   

 

 

Вчителі 1-х класів 2019-2020 навчального року:

  • Бондаренко Світлана Василівна
  • Радченко Наталя Борисівна
  • Дзядович Альона Василівна
  • Косогор Галина Анатоліївна

Увага!!!

Конференція для батьків майбутніх першокласників  ліцею, відбудеться

11 червня 2019 року о 18.30   в актовій залі ліцею

 

Шановні батьки майбутніх першокласників! 

Відповідно до Наказу Департаменту освіти і науки м. Києва № 50 від 22.02.2019 р. https://don.kyivcity.gov.ua/files/2019/2/27/N50.pdf прийом заяв буде відбуватися у період з 04.04.2019 р. по 31.05.2019 р. 

Для організованої подачі заяв та документів від батьків майбутнів пешокласників з 20 березня 2019 року пропонуємо записатися за телефоном 044-525-87-30.

Перелік необхідних документів

  1. Оригінал та копія свідоцтва про народження дитини
  2. Медична карта оригінал  за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089
  3. Підтвердження місця проживання (копія документа, який підтверджує місце проживання дитини чи одного з його батьків на території обслуговування (відповідно до листа-роз’яснення МОН України щодо застосування окремих положень нового Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти від 05 травня 2018 року № 1/9-292)
    Під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа.
  4. Заява одного з батьків (оформлюється за зразком в навчальному закладі) 

 

Прийом до перших класів здійснюватиметься на безконкурсній основі. 
Освітній процес  в усіх класах відбуватиметься за програмою НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ,
розробленої під керівництвом  О. Я. Савченко.
 
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 16.11.2018 №534 «Про організацію обліку учнів та закріплення територій обслуговування за закладами загальної середньої освіти району»)http://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=head&show=docs&cat=1&news_id=1045&search=

Мікрорайон ліцею: 

  • Пр. Голосіївський № 5, 7, 9, 11,13, 15, 15-а,б, 17, 17-а,б, 19, 21, 23, 25, 27. 
  • Пр. Науки № 4, 6, 10, 16, 16а, 18, 20, 22.
  • Пров. Малокитаївський  № 4, 6, 10, 12.
  • Вул. Голосіївська : всі будинки.
  • Вул. Саперно-Слобідська № 22, 24. 
  • Вул. Ковельська: всі будинки.
  • Вул. Забіли: всі будинки.
  • Пров. Керамічний: всі будинки.
  • Пров. Ремісничий: всі будинки.
  • Пров. Полоцький: всі будинки.

Дні прийому документів дітей до 1-х класів
відповідно до попередньої реєстрації за телефоном 044-525-87-30

Дата прийому

День тижня

Години прийому

Реєстрація

05 квітня 2019 р

П’ятниця

10.00-18.00

завершено

10 квітня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

12 квітня 2019 р

П’ятниця

12.00-17.00

завершено

17 квітня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

19 квітня 2019 р

П’ятниця

12.00-17.00

завершено

24 квітня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

26 квітня 2019 р

П’ятниця

12.00-17.00

завершено

 

 

 

 

03 травня 2019 р

П’ятниця

12.00-17.00

завершено

08 травня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

 

15 травня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

 

22 травня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

 

29 травня 2019 р

Середа

09.00-14.00

завершено

31 травня 2019 р

П’ятниця

12.00-16.00

завершено

31 травня 2019 р

Формування списку

П’ятниця

16.00-18.00

відсутня

 

Витяг з Постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 806
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
- довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. N 207 - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. N 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб" 
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. N 207);
- акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. N 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини";
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.
   
 
    Мікрорайон ліцею: (відповідно до Розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 16.11.2018 №534 «Про організацію обліку учнів та закріплення територій обслуговування за закладами загальної середньої освіти району»)http://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=head&show=docs&cat=1&news_id=1045&search=
  • Пр. Голосіївський № 5, 7, 9, 11,13, 15, 15-а,б, 17, 17-а,б, 19, 21, 23, 25, 27. 
  • Пр. Науки № 4, 6, 10, 16, 16а, 18, 20, 22.
  • Пров. Малокитаївський  № 4, 6, 10, 12.
  • Вул. Голосіївська : всі будинки.
  • Вул. Саперно-Слобідська № 22, 24. 
  • Вул. Ковельська: всі будинки.
  • Вул. Забіли: всі будинки.
  • Пров. Керамічний: всі будинки.
  • Пров. Ремісничий: всі будинки.
  • Пров. Полоцький: всі будинки.

 

2018-2019 навчальний рік 

Батьківські збори батьків майбутніх

першокласиків відбудуться

30 серпня 2018 о 18.30

 

 

Вільних місць у перших класах станом на 01.06.2018 немає.

 

Список учнів,

рекомендованих на першочергове зарахування до 1-х класів ліцею «Голосіївський» №241

міста Києва на 2018-2019 навчальний рік

Кількість класів – 6

Кількість учнів  – 190

Вчителі:

  • Короткова Лілія Василівна
  • Козлова Надія Дмитрівна
  • Горлушко Ірина Віталіївна
  • Гаврилюк Оксана Василівна
  • Невар Наталія Петрівна
  • Кириленко Тетяна Володимирівна

 

 

 

Шановні батьки!

Звертаємо вашу увагу, що заява до першого класу приймається лише при наявності всіх перелічених документів.
Прийом документів
відбудеться з 23 квітня по 31травня 2018 року

Перелік документів

  1. Оригінал та копія свідоцтва про народження дитини
  2. Медична карта оригінал
  3. Підтвердження місця проживання 

Відповідно до чинного законодавства співбесіди та зустрічі з психологом проводитись не будуть

Дата прийому

Години прийому

23 квітня 2018 р

11.00-15.30

24 квітня 2018 р

11.00-15.00

25 квітня 2018 р

09.00-17.30

 

 

02 травня 2018 р

09.00-16.30

03 травня 2018 р

11.00-15.00

04 травня 2018 р

09.00-15.00

05 травня 2018 р

11.00-15.00

 

 

07 травня 2018 р

11.00-15.30

08 травня 2018 р

11.00-15.30

10 травня 2018 р

12.00-14.00

11 травня 2018 р

10.30-13.30

 

 

16 травня 2018 р

08.15-14.00

 

 

23 травня 2018 р

09.0014.00

29 травня 2018 р

11.30-13.00

31 травня 2018 р

9.00-16.00

31 травня 2018 р

Формування списку

16.00-17.30

 

 

ЯК ПРИЙМАТИМУТЬ ДО 1-Х КЛАСІВ 

 
Департамент освіти та науки, молоді та спорту, оприлюднив свій наказ від 19.01.2018 року за №25 „Про організаційні заходи щодо прийому дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2018 році”. 
Відповідно до наказу:
Заяви розпочнуть приймати лише з 23 квітня 2018 року при наявності необхідних документів (  медичної картки, свідоцтва про народження та його копії) 
 
До 26 січня 2018 року в кожне Управління освіти разом із навчальними закладами мають визначитися, які навчальні заклади будуть відкривати перші класи. Чому це важливий момент, бо, наприклад, заклад має назву „Гімназія” чи „Ліцей”, а такі заклади можуть і не відкривати початкові класи. Тобто рішення про відкриття перших класів – це спільне рішення самого закладу та Управління освіти району.
 
До 20 лютого 2018 року спільно навчальний заклад та Управління освіти визначають скільки перших класів заклад буде відкривати і яку кількість учнів до них набирати, так, щоб не порушувати закон і в класі було б не більше ніж 30 учнів.
 
До 26 лютого 2018 року Управління освіти мають попередньо повідомити навчальним закладам, яка за цими навчальними закладами закріплюється територія обслуговування. Це важливо, адже було багато закладів „нового типу”, за якими мікрорайон (територія обслуговування не закріплювалась).
 
До 22 березня 2018 року навчальні заклади мають отримати розпорядження РДА про те, яка територія обслуговування закріплюється за навчальним закладом.
 
До 26 березня 2018 року навчальні заклади розміщують інформацію про територію обслуговування на свої сайтах та на інформаційних стендах.
 
З 26 березня 2018 року по 22 квітня 2018 року навчальні заклади проводять роз’яснювальну роботу серед мешканців мікрорайону про порядок прийому дітей до 1-х класів. Це важливий етап, бо необхідно усіх майбутніх першокласників виявити, з’ясувати наміри їхніх батьків, попередити їх, щоб не забули вчасно подати документи.
 
З 23 квітня 2018 року по 31 травня 2018 року здійснюється прийом документів дітей та зарахування, які проживають на закріпленій території обслуговування, тобто в мікрорайоні школи (заява, медична картка, копія свідоцтва про народження) та прийом заяв на вільні місця.
 
З 01 червня 2018 року по 15 червня 2018 року навчальні заклади здійснюють прийом документів та зарахування дітей на вільні місця, які залишились після прийому дітей з мікрорайону.
 
До 01 вересня керівник навчального закладу видає наказ про зарахування.
 
 


Мікрорайон ліцею: (відповідно до Розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 05.03.2018 № 112 «Про організацію обліку учнів та закріплення територій обслуговування за закладами загальної середньої освіти району»)http://golos.kievcity.gov.ua/files/2018/3/7/112.pdf

  • Пр. Голосіївський № 5, 7, 9, 11,13, 15, 15-а,б, 17, 17-а,б, 19, 21, 23, 25, 27. 
  • Пр. Науки № 4, 6, 10, 16, 16а, 18, 20, 22.
  • Пров. Малокитаївський  № 4, 6, 10, 12.
  • Вул. Голосіївська : всі будинки.
  • Вул. Саперно-Слобідська № 22, 24. 
  • Вул. Ковельська: всі будинки.
  • Вул. Забіли: всі будинки.
  • Пров. Керамічний: всі будинки.
  • Пров. Ремісничий: всі будинки.
  • Пров. Полоцький: всі будинки.

 

 

Що треба знати батькам щодо вступу до ліцею

Ласкаво просимо до нашої родини!!!

Вступ  до школи– це новий, невідомий, але цікавий  момент у житті дитини.

 Це перехід до нового способу життя та умов діяльності до  нового стану в суспільстві, нових взаємовідносин з дорослими та однолітками.

     

 Одні діти з упевненістю переступають шкільний поріг, інші – навпаки, вже сумніваються у власних можливостях.

  •  Дитина повинна бути твердо впевнена, що її приймають і позитивно оцінюють інші люди.
  •  Вона повинна бути впевнена, що здатна робити щось самостійно і добре.
  •  У неї повинно бути розвинене почуття власної значимості.
     

 Запевняйте дитину в тому, що вона  потрібна, цінна, улюблена, що вона здатна досягти успіху.

Дитина з позитивною самооцінкою навіть невдачу буде оцінювати як випадковість, не буде зациклюватись на ній.

Для дитини, яка звикла до того, що дорослі вважають її невдахою, нездатною на серйозні дії, будь-яка проблема закріплює її низьку самооцінку. І потім вона вже наперед буде думати: «У мене нічого не вийде, я не здатна зробити цього».

    Завдання батьків – формувати позитивне ставлення до життя, до закладу, до вчителя.

    Ніколи не можна говорити при дитині, що їй буде погано,  важко в школі!!!
 

Розроблені такі показники готовності до навчання у нашому ліцеї:

  • здатність до довільної, цілеспрямованої, вольової поведінки:вміння зосередитися в класі, не звертати увагу на подразники, що  відволікають, орієнтуватися на вказівки вчителя, уважно слухати та точно їх виконувати;
  •  інтелектуальна готовність:

 розвинуте наочно-образне мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, виділяти істотні ознаки предметів, робити висновки, будувати речення, висловлювати свої думки;

  • фізична розвиненість дитячого організму;
  •  достатній розвиток дрібної моторики рук;
    • достатній рівень розвитку психічних процесів:

 уваги, пам'яті, спостережливості,уяви.

Для дитини ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково говоритиме так, як говорите ви.

Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес розвитку дитини в школі.

Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки, любові.

У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії, поважайте її неповторність.

Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.

Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати на смак різноманітні елементи навколишнього світу.

 Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки, аби їй було легше опанувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.

 Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра – це її провідна діяльність, це її робота.                      

  Л. Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».

Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла рахувати  до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких – 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування.

Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і обов’язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.

Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.

Не завищуйте і не занижуйте самооцінки дитини, оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.

 

 Яке головне завдання батьків в період адаптації дитини до навчання в школі?

Основа батьківської позиції взагалі полягає в тому, що вдома у жодному випадку не можна дублювати вчителя в закладі. Батько ніколи не повинен ставати другим вчителем. Основне завдання батьків в допомозі першокласникові - емоційна підтримка, надання максимально можливої самостійності в організації його власних дій по виконанню правил встановлених в ліцеї.

Розповісти про те, що чекає дитину цього дня.

За декілька днів почати вводити його в ритм "підйому і відбою".

Улюблене ведмежа (лялька або улюблена іграшка) повинне бути взяте з собою в портфель (він теж в перший день піде вчитися).

Можна дати дитині з собою камінчик – амулет (забезпечує «зв'язок з батьками»).

Основний одяг повинен бути новим і особливим (шкільна форма), але певна деталь одягу повинна бути знайомою і улюбленою (шкарпетки, майка, значок на сорочці і ін.)

Мобільний телефон першого вересня (і взагалі в період адаптації) краще з собою не давати. Дитина гірше звикає до нової життєвої ситуації і нових дорослих, якщо у нього є можливість постійного контакту з батьками).

Квіти вчителеві повинні бути такими, щоб дитина відчувала їх особливу красу (хай їх буде небагато). Краще, якщо дитина вибиратиме квіти разом з вами. Це важливо, щоб у нього не виникало відчуття, що інші діти принесли красиві квіти, а він – погані.

Приготувати все звечора, щоб вранці не виникло суєти або паніки. Розрахувати час, щоб дитина зранку могла не поспішаючи поїсти, сходити в туалет.

 Які непередбачені труднощі можуть виникнути першого вересня?

Часто діти (особливо ті, що не відвідували раніше дитячих садів або дитячих груп) в останню мить відмовляються розлучатися з мамою або татом, які привели їх в школу, починають плакати, чіплятися за батьків. У такій ситуації краще піти на заняття разом з дитиною. Для цього потрібно наперед звільнити собі весь день. Про можливість ходити разом з дитиною на уроки краще поговорити з вчителем (адміністрацією школи) на батьківських зборах завчасно.

Які непередбачені труднощі можуть виникнути другого вересня?

Мама будить Петрика другого вересня: «Вставай. Пора йти в школу!» Петя: «Я ж вже вчора сходив.»