Вхід Реєстрація

Річний звіт про діяльність ліцею

22.01.2018

Річний звіт про діяльність ліцею за 2017-2018 н.р. 

Звіт директора ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва про підсумки роботи ліцею за 2017-2018 н.р. перед громадськістю та педагогічним колективом. (28.08.2018р.)
                                  1.Загальна інформація про ліцей.
Ліцею «Голосіївський» № 241 міста Києва належить на правах власності територіальній громаді м. Києва, є юридичною особою. Фінансування здійснюється районним управлінням освіти Голосіївського району.
Будівля ліцею експлуатується з 1983 року, Ліцей “Голосіївський” №241 створений в квітні 1997 року шляхом реорганізації середньої школи №241 м. Києва як загальноосвітній навчальний заклад І–ІІІ ступенів з профільним навчанням в 8–11 класах. Враховуючи потреби населення та місцеві умови ліцей в своїй структурі має 1–7 загальноосвітні класи
Місія ліцею

  • Формування випускника – громадянина України, соціально компетентної, творчої, високоморальної особистості, здатної до самореалізаціїї й свідомого вибору власного місця в суспільстві
  • ​Створення психолого-педагогічних  умов, які сприяють  саморозвитку ліцеїстів.
  • Створення  умов, які викликають у кожного вчителя інтерес до роботи, бажання досягти високих результатів.

                   2.Кадрове забезпечення.
У 2016-2017 н.р  штатними працівниками ліцей був забезпечений на 100%. У ліцеї працювало 97 педагогічних працівників та 35 працівників з числа допоміжного персоналу.  Тільки незаплановані зміни у житті педагогічних працівників (які бувають, нажаль, щороку) інколи порушували хід навчально-виховного процесу, за що я хочу  вибачитися у вчителів, ліцеїстів та іх батьків.
Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових  педагогічних районне управління освіти враховує фахову підготовку  працівника. Протягом навч.року серед обслуговуючого персоналу теж були кадрові зміни.
     Наш педагогічний колектив складається з творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів, серед яких:

  • 2 Заслужених учителі України;
  • 2 вчителі – кандидати наук;
  • 7 нагороджено знаком  «Відмінник освіти України»
  • 27 вчителів-методистів;
  • 20 старших учителів;
  • 67 вчителів вищої категорії;
  • 10 вчителів I категорії;
  • 7 вчителів II категорії;
  • 6 спеціалістів.
    Час постійно диктує нові вимоги до  вчителя, і нашим вчителям постійно доводиться працювати над собою.
    3. Навчальна робота.   
       
    У 2017-2018 н.р. у ліцеї приступили  навчання 1365 учнів у 43 класах. Середня  наповнюваність   класів – 34,6  чоловік. На кінець навчального року навчається 1366 учнів. Аналізуючи перехід дітей до інших закладів освіти, необхідно відзначити, що основною причиною переходу є зміна місця проживання сім'ї. 
    Внутрішній контроль за виконанням навчального плану і програм, якістю знань, умінь і навичок учнів здійснюється у відповідності з річним планом роботи ліцею на 2017-2018 н.р.
    У 2017-2018 навчальному році вивчалися стан викладання та рівень навчальних досягнень з таких предметів:
  1. предмету «Основи здоров’я» в 1-4 класах;
  2. української мови в 3-4 класах;
  3. інформатика
  4. фізичної культури
  5. англійської мови у 8-х класах
  6. математики в 7-х класах;
  7. історії у 7-х та 10-х  класах
  8. трудового навчання в 1-4 класах;
  9. літературного читання в 4 класах.

        У 2017-2018 навчальному році у навчальних закладах України  у 1-2 класах бали за навчальні досягнення учнів не виставлялися. Предмети інваріантної складової: «Музичне мистецтво», «Сходинки до інформатики», «Основи здоров’я», «Фізична культура»», «Образотворче мистецтво» - оцінювались вербально.
Всього по ліцею на кінець навчального року атестовано 1061 учень.  Дітей, які мають високий рівень навчальних досягнень  (7,3%), в минулому році – (6,2%),,  початковий рівень - (4,70%),  в минулому році –    54 (5,20%)

Рік

Високий рівень %

Достатній рівень %

Середній рівень %

Початковий рівень %

Якість знань %

Успішність %

2015-2016

6,30

37,40

52,01

4,29

43,70

97,46

2016-2017

6,20

45,50

43,10

5,20

51,70

94,80

2017-2018

7,3

46,7

41,3

4,7

54

95,3

 

 

 

 

         

 

 

 

За результатами державної підсумкової атестації в 4-х класах високий і достатній рівень виявили : з української мови —78% учнів, з математики - 72 %.
 У цьому навчальному році державну підсумкову атестацію у ліцеї склали 79 учнів 11-класів та 92 учні 9-х класів.
Аналіз результатів ДПА, з яких українську мову, математику та історію учні здавали у форматі ЗНО, показує, наступні результати

 

Високий рівень %

Достатній рівень %

Середній рівень %

Початковий рівень %

Українська мова, 79 учні

58 учнів - 73,4%

19 учнів-24.1%

2 учні – 2,5%

-

Математика,  59 учнів

38 учнів – 64,4%

14 учнів – 23,7%

7 учнів – 11,9%

-

Історія, 

24 учні

10 учнів – 41,7 %

14 учнів – 58,3 %

-

-

Англійська  мова,

51 учень

22 учні – 43,1 %

23 учні – 45,1 %

6 учнів – 11,8 %

-

А середній бал ДПА з відповідних предметів представлено в таблиці

 

Українська мова

Математика

Історія

Англійська мова

11-А

11,3

11,6

9

10,5

11-Б

10,2

9,3

9,75

9,6

11-В

8,2

7,5

9,3

8,2

   20 ліцеїстів закінчили навчальний рік з відмінними навчальними досягненнями, а 1учениця -срібну медаль «За досягнення у навчанні». Три дев'ятикласники отримали свідоцтва «з відзнакою».
     21 випускник 11-х класів нагороджені Похвальною грамотою «За успіхи у вивченні окремих предметів». Похвальними листами «За успіхи у навчанні» нагороджено 59 учнів ліцею.
Порівняльний аналіз нагородження Похвальними листами та грамотами учнів ліцею за 4 навчальні роки:

Рік

Похвальні листи

Похвальні грамоти

2014/2015

55

23

2015/2016

66

29

2016/2017

45

15

2017-2018

59

21

Порівняльний аналіз нагородження  медалями випускників за 4 навчальні роки:

Рік

Золота медаль

Срібна медаль

2013/2014

7

3

2014/2015

3

2

2015/2016

4

3

2016/2017

5

4

2017/2018

0

1

 

РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО- 2018 РЕЙТИНГ навчальних закладів м.Києва за предметами

№п/п

Предмет

К-ть учнів

Середній бал

      2016

Середній бал

2017

Середній бал

2018

 

Українська мова та література

    72

175.95

      176,06

182,2

2. 

Математика

    53

168.14

      174,70

175,8

3. 

Історія України

    28

160.28

      155,75

167,8

4. 

Англійська мова

    60

162.17

      167,42

163

5. 

Біологія

    12

161.38

      166,83

160

6. 

Фізика

    9

165.29

    165

164,75

7. 

Географія

    4

163.77

195,87

159,5

РЕЙТИНГ навчальних закладів м. Києва за результатами ЗНО-2018 - 21 місце

РЕЙТИНГ навчальних закладів по Україні  за результатами ЗНО-2018 - 61 місце

Учні ліцею були переможцями та призерами Всеукраїнських учнівських олімпіад з різних предметів:

РЕЗУЛЬТАТИ

II (районого) етапу олімпіад 2016-2017 н.р.

№ з/п

Назва прелмету

 

I місце

2017-2018 н.р

 

II місце

2017-2018 н.р.

 

Ш місце

2017-2018 н.р.

 

 

Всього

пере

мож

ців

2017-2018  н.р.

 

  1.  

Укр. мова та література

13

20

11

44

  1.  

Біологія

1

2

5

8

  1.  

Педагогіка і психологія

-

1

-

1

  1.  

Історія

1

4

15

20

  1.  

Правознавство

1

2

4

7

  1.  

Російська мова

1

1

-

2

  1.  

      Зарубіжна література

1

3

2

6

  1.  

Комп’ютерна графіка

2

1

4

7

  1.  

Комп’ютерна анімація

-

1

-

1

  1.  

Інформатика

1

-

1

2

  1.  

WEB-дизайн

2

3

2

7

  1.  

Хімія

2

5

4

11

  1.  

Географія

5

8

6

19

  1.  

Англійська мова

1

1

5

7

  1.  

Математика

6

11

13

30

  1.  

Фізика

2

3

2

7

  1.  

Екологія

3

3

-

6

  1.  

Економіка

-

-

1

1

  1.  

Образотворче мистецтво

-

3

3

6

  1.  

Інформаційні технології

1

2

1

4

  1.  

Лінгвістика

3

4

8

15

  1.  

Трудове навчання (технічні види)

1

2

1

4

  1.  

Трудове навчання (обслуговуючі види праці)

 

-

 

-

 

1

 

1

 

Всього

47

81

91

219

   В цьому році 60 учнів перемогли на міському етапі  Всеукраїнської олімпіади з різних предметів

РЕЗУЛЬТАТИ III (міського) етапу олімпіад 2017-2018 н.р.

ПЕРЕМОЖЦІ

ТРЕТЬОГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОЛІМПІАД ПО ПРЕДМЕТАМ у  2016-2017 н.р. та 2017-2018 н.р.

 

 

 

№ з/п

Назва предмету

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

Всього переможців

 

201-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

201-2017 н.р.

201-2018 н.р.

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р.

 

Англійська мова

-

 

1

1

-

 

1

1

 

біологія

-

 

3

 

1

2

4

2

 

географія

-

3

7

2

4

2

11

7

 

екологія

1

 

1

 

-

2

2

2

 

інформатика

-

 

1

 

-

 

1

 

 

Інформанформаційні технології

1

 

-

1

1

 

2

1

 

історія

 

 

1

1

2

6

3

7

 

Ком’ютерна графіка

-

 

-

1

1

1

1

2

 

математика

-

 

1

 

6

2

7

2

 

Педагогіка та психологія

-

 

1

 

-

 

1

 

 

правознавство

 

 

 

3

1

3

1

6

 

Трудове навчання (обслуговуючі види праці)

-

 

-

 

-

 

-

 

 

Українська мова та література

-

1

3

8

10

7

13

16

 

Хімія

-

 

-

1

1

 

1

1

 

Фізика

-

 

2

 

-

 

2

 

 

лінгвістика

-

 

5

 

3

4

8

4

 

Рос. мова

-

-

-

-

-

1

 

1

 

Зар.літ.

-

-

-

-

-

3

-

3

 

ВСЬГО

2

4

26

20

30

31

58

55 (60)

    Учні ліцею брали участь  у Міжнародних предметних конкурсах:

  • математичному конкурсі «Кенгуру» - 725 учнів;
  • інформатичному конкурсі «Бобер» -275 учнів;
  • у Всеукраїнському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова  2017» - 119 учні.
  • Всеукраїнський природознавчий конкурс «Колосок – 2017»; в конкурсі брали участь 150 учнів 3-4 класів, з яких 25 показали відмінний, 56 – добрий результати;
  • Всеукраїнська гра з англійської мови «Greenwich»: сертифікати отримали 135 учасників (учні 5-8 класів), 8 учнів - золотий сертифікат, 7 учнів - срібний сертифікат, 4 учні-бронзовий сертифікат;

                                                        

                                                      КОНКУРСИ

 

 

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

Всього переможців

 

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

2016-2017 н.р.

2017-2018 н.р

 

 

Укр.мови та літератури ім. Петра Яцика

1

1

3

4

3

4

7

9

 

 

Ім. Т.Шевченка

-

 

-

 

2

1

2

1

 

 

Українознавство

 

 

 

 

7

4

7

4

 

 

ВСЬОГО

1

 

8

 

8

 

17

14

 

    Учні ліцею є переможцями багаточисленних міських конкурсів та змагань: конкурс ім.П.Яцика (І,ІІ,ІІ місця), конкурс ім.Т.Шевченка (ІІ,ІІІ,ІІІ,ІІІ місця), конкурс
12 учнів здобули перемогу у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на міському рівні
В ліцеї працює наукове товариство «Ноосфера».

4. Методична робота.

Атестація вчителів : Впродовж 2017-2018 н.р. при Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені  Бориса Грінченка згідно з графіком пройшли курсову фахову підготовку 27 вчителів. Та за результатами атестації учителям  Богословській С.Д., Боженко С.І., Токовчук О.А., Трубачовій Н.Ю., Шульзі Н.В., Горлушко І.В.  було підтверджено звання «вчитель-методист», а вчителям Ткаченко Л.М., Дзядович О.В., Логіновій І.М., Осадчій Н.М., Хміль В.А., Чухлєбу А.В. звання «старший учитель». Вчителям  Білоус А.А., Клюй О.В., Рідкозубовій Л.О.

встановлено категорію «спеціаліст вищої категорії», Граділенко С.В., Лазарєвій О.В.- «спеціаліст першої категорії».

У І (районному) турі  Всеукраїнського  конкурсу  «Вчитель року -2017»

вчителя української мови та літератури  Граділенко Світлана Валеріївна виборола ІІ місце.      Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників ліцею, а ще аналіз небайдужості, сумлінності творчості, любові до своєї роботи  дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу у ліцеї  на високому рівні.

Система науково-методичної роботи в ліцеї спрямована на формування професійно-педагогічної культури вчителів, продукування нових педагогічних ідей, технологій, на виховання у вчителів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку більш раціональних методів навчання і виховання. Педколектив ліцею працює над реалізацією науково–методичною теми 
«Педагогічна підтримка обдарованості ліцеїстів як основа ефективної соціалізації»
В цьому році ми реалізовуємо третій, практичний етап
Очікувані результати

  • забезпечення сприятливих організаційно-педагогічних умов самореалізації обдарованих ліцеїстів на кожному освітньому рівні;
  • вибір інноваційних механізмів, видів, способів соціалізації учнів в освітньому середовищі ліцею;
  • Створення удосконалених навчально-виховних методик забезпечення ефективної соціалізації учнівської молоді; методик співпраці в межах «освітнього трикутника».

З січня 2016 року ліцей «Голосіївський» № 241бере участь у проведенні дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Система педагогічної підтримки в умовах багатопрофільного ліцею» (Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент  Шимановський М.М.). За цей час розроблено програму освітньої та виховної роботи педколективу із ліцеїстами та батьками; затверджено план підвищення наукової та педагогічної компетентності  педагогічного колективу, визначено методику аналізу роботи педколективу у відповідністю із темою дослідженні, сплановано систему організації звітності.

З вересня 2016 року  ліцей бере участь проведенні дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня  «Програма розвитку професійної компетентності педагогічного персоналу навчального закладу»
Науковий керівник: директор Інституту післядипломної освіти Київського університету ім. Б.Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент М.Ф. Войцехівський.
 За цей час розроблено програму освітньої та виховної роботи педколективу із ліцеїстами та батьками; затверджено план підвищення наукової та педагогічної компетентності  педагогічного колективу, визначено методику аналізу роботи педколективу у відповідністю із темою дослідженні, сплановано систему організації звітності. 
Педагоги ліцею активно залучаються до роботи в семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Протягом 2017-2018 навчального року вчителі ліцею ділилися досвідом на районних семінарах в рамках «Вересневих студій» та «Панорами педагогічної майстерності». Педагоги ліцею були учасниками семінарів регіонального рівня «Психологічний інструментарій класного керівника», «Мирний шлях виходу із конфлікту» та «Правила ефективного спілкування», Тренінг «Організаційна культура: діагностика та цілеспрямоване формування» «Застосування вчителями засобів ІКТ для професійного саморозвитку та комунікації.»
Протягом року проводилися 8 предметних тижнів з різних навчальних дисциплін , під час яких були проведені: відкриті уроки, виховні години, бесіди, конкурси, виставки малюнків, виставки-презентації учнівських робіт.
Протягом навчального року в музеї відбувається оновлення експозиції, створення стендів.

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЛІЦЕЮ

В 2017-2018  навчальному році проведені соціально-психологічні дослідження:

  • «Дослідження стану національно-патріотичного виховання учнівської молоді ліцею»
  •  «Анкетування учнів 10-х класів щодо задоволеності навчанням у ліцеї»
  • «Класний керівник очима учні»
  • ЕКСПРЕС-АНКЕТУВАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ
  • Дослідження самооцінки учнів 4– 9 класів

МОНІТОРИНГИ

  • Моніторинг адаптації учнів 1-х класів до навчання в ліцеї
  • Дослідження адаптації учнів 5-х класів до навчання в середній ланці ліцею
  • Моніторинг адаптації до допрофільного навчання учнів 8-х класів
  • Адаптація учнів 10-х класів до профільного навчання
  • Вивчення готовності учнів 4-х класів до навчання в середній ланці ліцею
  • Вивчення готовності учнів паралелі 7 класів до профільного навчання
  • Діагностика виявлення здібностей і нахилів, рівня  інтелекту та наявності  творчого потенціалу учнів 7-х класів при вступі їх  до 8 класу ліцею
  • Моніторинг «Навчання в ліцеї очима учнів 11 класів»

Питання позаурочної зайнятості учнів вирішують гуртки,  секції:

  • Гурток “Господарочка”– кер. Гаврилова А.В
  • Хор молодших школярів „Голосіївські барви”– кер.Логінова І.М..
  • Гурток “Токарна справа” – кер. Єременко В.В.
  • Гурток “Образотворче мистецтво” –кер. Бабенко О.Ю.
  • Гурток „Влучний стрілець”  - кер. Солом’яний А.Н.
  • Секція „Рухливі ігри” – кер. Осадча Н.М.
  • Спортивна секція з баскетболу – кер. Турченюк Н.І.
  • Спортивна секція з футболу – кер. Селецький О. І.
  • Гурток „Пішохідний  туризм” – кер. ?